Redakční kodex
Uvědomujeme si, že internet je místem, kde má právo každý psát, co chce. To s sebou přináší i to, že zkrátka nemůžeme věřit všemu, co na internetu najdeme.
Naším posláním je, abyste našim srovnáním, recenzím a článkům mohli věřit. Sestavili jsme tedy redakční kodex, který zajišťuje, že na našem webu najdete vždy odpověď, které můžete věřit.
Řídíme se zásadami, které nám dlouhodobě umožňuji psát ten nejlepší obsah.
Obsah článku
1. Nedoporučujeme nic co bychom sami sobě nedoporučili
Určitě to také znáte. Pro něco se rozhodujete a tak trávíte hodiny studováním toho, co je na trhu. Po hodinách průzkumu si konečně vyberete a byť vám praská hlava ve švech, připadáte si jako expert. My jste strávili stovky hodin průzkumu oblasti půjček. My víme, že se stačí vrátit k našim srovnáním a ihned víme, jaké bude nejmoudřejší rozhodnutí. Taková je myšlenka, avšak články píšeme hlavně pro naše čtenáře (pro vás). Naše redaktory učíme, aby psali jakoby pro sebe v budoucnu. Tím zajišťujeme, že vybíráme ty nejlepší produkty a že vám nedoporučujeme nic, co bychom si sami nekoupili.2. Zavazujeme se k nezávislosti
Pujckosrovnani.cz je nezávislý recenzní portál a redaktoři jsou zavázáni k nezávislosti. To znamená, že nejsme ovlivňováni obchodními partnery, aby jsme doporučovali jejich produkty nad jinými. Naše recenze jsou založeny na tom, jak je produkt dobrý, a nikoli na tom, kdo je dodavatel nebo kolik by nám za doporučení zaplatil.3. Píšeme srozumitelně, i když jde o složitá témata
Děláme složité informace srozumitelné. Věříme, že vše je v základu prosté. Našim cílem je vždy najít ty nejdůležitější parametry podle čeho vybírat a sesumírovat do jasných a srozumitelných vět. My jsme tu od toho abychom vám ušetřili čas: vysbírali jen to podstatné. V následujících řádcích vám sdělíme jak a kdo tvoří výběr produktů v našich článcích, a proč našim žebříčkům můžete věřit.Podle čeho vybíráme produkty?
Náš tým je složený z profesionálních redaktorů a expertů na internetový průzkum. Na všech našich webech produkty a služby pečlivě vybíráme na základě faktorů, které u dané kategorie produktů vyhodnotíme za důležité. Mezi nejdůležitější faktory často patří:- Recenze a zkušenosti zákazníků (např. z Heureka.cz či Amazon.com)
- Oblíbenost produktu – jak moc jsou produkty prodávané a úspěšné.
- Důvěryhodnost značky – jak moc je firma lidmi oblíbená.
- Ověřenost časem – čím déle je produkt či značka na trhu, tím lépe.
- Specifické požadavky – často se snažíte doporučovat produkty dle specifických potřeb (např. cenově dostupnou variantu nebo variantu pro náročné).
- Objektivní kvalita – jde o vynikající produkt, který dokonale plní svůj účel? Pak se dostane do našeho srovnání